tiistai 25. maaliskuuta 2014

Hempeilyä yms. :3

Tänään oli vähän hempeilypäivä ainakin vaatteitten osalta. Vaaleita värejä ja palloja :3

Kävin tänään myös laulutunnilla. Ja ihan vaan selvennyksen vuoks: ei, en ole hyvä laulamaan. Tai niin ainaki luulen. Todellisuudessa mulla ei oo hajuakaan osaanko laulaa tai miten laulan, koska en pykene laulamaan tosissani muiden kuullen, enkä oikeestaan tykkää ite kuunnella laulamistani. Saattaa kuulostaa oudolta ja ehkä se vähän onki. Joka tapauksessa tykkään laulaa ja siks mä sielä laulutunneillaki käyn (:

Laulutunnin jälkeen käväsin Spiritstoren loppuunmyynnissä ja ostin sieltä uudet ihanat kengät <3

2 kommenttia:

  1. Ihana asu!
    Mä tykkään laulaa, mutten muiden kuullen, koska eräs musiikinopettaja lyttäs mut kerran aika pahasti. Siihen mennessä olin laulanut kuorossa monen monta vuotta, soittanut pianoa ja kitaraa, mut siihen loppui mun musisointi. Vähän ärsyttää jälkeenpäin.

    Onnea uudelle blogille!

    http://lifewithsallas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (:Tollaset imiset, jotka lyttää muita, on inhottavia. Kritiikki on ihan hyvästä, mutta sitä vois antaa rakentavastikin.

      Poista

Laita kommenttia, jos siltä tuntuu (; *: